Avaliações de Sushi Traiteur Heemstede

Avaliações recentes

5.0
Luuk
11 junho 2026

Wat hogere prijsklasse, maar je krijgt er uitstekende sushi voor, en zeer op tijd (zelfs iets “te vroeg” 😁) bezorgd. Topkwaliteit!

Bart
11 junho 2026

Kwaliteit was deze keer goed, laatste keren dat we besteld hebben was het minder (andere chef?). Nu sinds tijdje weer besteld, letterlijk 3 uur gewacht en geen bericht gehad dat het langer zou duren. Niet zo positief meer helaas, we bestelden voorheen wekelijks maar het wordt steeds minder zo

Irina
11 junho 2026

Lekker en vers gemaakt! Een echte aanrader!!

Jan Kees Nijs de
8 junho 2026

Gyoza was heerlijk, de gewokte kip met groenten waren niet lekker en de kip onherkenbaar. Grote teleurstelling. Eten werd wel goed op temperatuur en vriendelijk bezorgd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Sharon
6 junho 2026

Eten in het restaurant vind ik altijd fantastisch, vandaag eens afgehaald. Ik denk niet dat ik deze nog een keertje haal. Het leek niet heel erg vers. Ik had wel een actiebox. Misschien is dat niet de juiste keuze.

AB
4 junho 2026

Sushi was goed van smaak en veel variatie. Bevatte wel relatief veel hosomaki. Die wat minder vullende zijn. Box van 72stuks was met 2 tieners en 2 volwassenen net aan genoeg. Prijs ten opzichte van wat je krijgt was met de kortingsactie prima (€48,83 voor 72st). De normale prijs €119 is echt veel te veel.

Petra Kelder
1 junho 2026

Wat een TOP service Zuiver, Puur en oprecht en fantastisch lekker. En een super lief welkom Jaaaa wij komen zeker terug.

Steven
1 junho 2026

Warm, vers, smaakvol en snel

Roger Velu
31 maio 2026

Heerlijke super kwaliteit sushi. Ruime box en perfecte vriendelijke bezorging

Jet
31 maio 2026

Heeeeerlijk!!!

Slootmans
27 maio 2026

Kleine 2 uur zitten wachten. Kwaliteit goed!

Nicoline
26 maio 2026

Bestelling stond op tijd klaar, en de kwaliteit is geweldig.

Mikah
20 maio 2026

Helemaal top en naar wens.

Henk
18 maio 2026

Wij zijn fan van sushi traiteur maar als de rijst van de sushi niet gaar is (en dus hard) dan wordt het dan zijn snel minder

Marja
16 maio 2026

Wat een teleurstelling! Wij bestellen al jaren hier, altijd keurig & heerlijk. Maar deze keer slordig in een te kleine doos gepropt & helemaal onder de mayo (voor het eerst!) en gekke witte bollen. Erg vet & zo jammer van de altijd perfecte kwaliteit!

Debby Van viersen
15 maio 2026

Te late bezorging en warme happen lauw.

Martijn ( CHAMPAGNE🍾🍾🍾)
8 maio 2026

Altijd constante TOP kwaliteit 🏆

Mieke
5 maio 2026

Was echt heerlijk

Ellen
2 maio 2026

Pokebowl was heerlijk!

Marije
2 maio 2026

Lekker gegeten, bezorging was goed optijd. We bestellen altijd pokebowl en daar zijn we altijd tevreden over.

Fons
2 maio 2026

Altijd superlekker. Vers gemaakt.

Dirk
28 abril 2026
Lennert
26 abril 2026

De sushi was slecht gemaakt waardoor het heel rommelig was om te eten. De maki, uramaki en andere sushi rollen van de box waren niet goed gerold waardoor ze allemaal uit elkaar vielen bij het oppakken. Wij zijn helaas hele andere kwaliteit van jullie gewend.

Rolamd
25 abril 2026

Top kwaliteit Prima prijs

Jose de Nobel
25 abril 2026

Het is 5 sterren sushi!! We hadden een Red Orchid combi 44 stuks. Werd met zorg afgeleverd, zag er prachtig uit, supervers en smaak was top. Hoeveelheid was gul. Ik kom hier absoluut voor terug!

Martijn (Champagne)
23 abril 2026

WAANZINNIG LEKKERE SUSHI iedere keer weer verrassend lekker, goede kwaliteit, vers, op smaak en mooi gepresenteerd. Perfecte prijs kwaliteit groeten van Martijn (Champagne)

Brigitte Ubachs
18 abril 2026

Heerlijk gegeten

Johannes Nijstad
12 abril 2026

Top

Martijn (champagne!)
3 abril 2026

WAANZINNIG LEKKERE SUSHI 100x beter dan al die sushi ketens. Sushi was vers gemaakt en perfect op smaak. Precies op tijd bezorgd!!!

Thijs
23 março 2026

Keurig op aangegeven tijd geleverd. Prima sushi, groot positief kwaliteitsverschil met andere bezorgers

Yvonne
22 março 2026

Sushi en peking eend besteld. Allemaal super lekker.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Joyce
18 março 2026

Heerlijke poké bowls!

Vittorio
17 março 2026

The order was delivered on time. Although the quality of ingredient seeemed above the avg, the rice was way, way over cooked. If I was in the restaurant I'd have sent back the order to the kitchen. Very disappointed.

Hakim Hadad
16 março 2026

Zeer vriendelijk personeel. Eten was erg lekker, smakelijk en mooi opgediend. Keurig op het afgesproken tijdstip was alles klaar. Niks op aan te merken.

Sienna-Sky Sinkeldam
16 março 2026

Ik had sushi besteld bij sushi-traiteur en het was echt heerlijk. Superverse vis, perfect op smaak. Zeker een aanrader als je zin hebt in goede sushi! 🍣

De Bruijn
15 março 2026

Perfecte gerechten , en super vers

Remco R
6 março 2026

Iedere keer weer een feestje om hier de sushi af te halen. Heerlijk en altijd op tijd.

Paulien
2 março 2026

Altijd topkwaliteit!!!! Heerlijk gegeten!

Cynthia Gan
28 fevereiro 2026

De dim sum-variëteit is goed. De rijstnoedels in de proefportie zijn zacht en behouden hun vorm. Graag op de menukaart zetten. Dank u wel.

Mireille
26 fevereiro 2026

Het eten was zoals altijd 👍alleen twee uur op de bezorger gewacht dat was minder 👎

J. Huurman
21 fevereiro 2026

Sushi zag er rommelig uit en viel uit elkaar als je het wilde pakken en/of eten.

E BECKING
16 fevereiro 2026

Heerlijke sushi en goed verzorgd.

Willem
15 fevereiro 2026

Wat een fantastische sushi! Nog niet eerder hier besteld. Gaan we zeker vaker doen.

Hannah
15 fevereiro 2026

Voor het eerst besteld op aanraden van vrienden. Matig tevreden, de rijst was te hard, en de sushi viel uit elkaar. Niet voor herhaling vatbaar.

Heleen
8 fevereiro 2026

Eten bezorgd binnen aangegeven tijdsbestek; diner was duidelijk vers en zeer goed geprepareerd. Heerlijk!👍

K Schmitz
7 fevereiro 2026

-sushi -we zijn ziek geworden can de sushi, overige dingen waren prima -duurt wel altijd min een uur voordat het bezorgd wordt. Best lang.

Amber
6 fevereiro 2026

Wederom top

Pepijn Simon
2 fevereiro 2026
Hans Weermeijer
31 janeiro 2026

Al jarenlang bestellen wij bij de sushi-traiteur onze Japanse diners en iedere keer is het een feest! Echt 5 sterren, altijd!

Suzanne
31 janeiro 2026
Maaike
30 janeiro 2026

Zoals altijd heerlijk. De beste sushi die er is

Nonnie WHG Ruiter
29 janeiro 2026

Het is altijd heerlijk. Ben een groot fan van jullie. Het is een feestje als ik bij jullie kom eten maar het thuisbezorgen is ook geweldig. ⭐️⭐️⭐️

De Groot
29 janeiro 2026

Was top!! We zijn eten vaak sushi maar deze waren geweldig en de zalm was weergaloos absolute aanrader!!

Emily
26 janeiro 2026

Heerlijk als altijd en hartstikke vers . Mijn familie zei dat dit toch zo fijn is dat je dat echt proeft . Trouwe fan .

Janneke
26 janeiro 2026

Helaas was de rijst niet gaar en droog. De rolls waren slordig gerold, vielen uit elkaar en hadden (te veel saus en toppings). Na vele malen heerlijk te hebben gegeten was dit een teleurstellende ervaring.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Astrid H Ph Janssen
24 janeiro 2026

Snelle bezorging door vriendelijke jongeman en het eten was heerlijk, echt gesmuld.

C De Boer
24 janeiro 2026

Smaak is goed alleen vind ik het jammer dat de sushi ( nu 2 x besteld ) erg snel uit elkaar valt. De rijst plus inhoud is niet compact. En het zit slordig in de verpakking . Bezorging op tijd en vriendelijk.

Wouter F.
24 janeiro 2026
martijn en phine (champagne)
16 janeiro 2026

was wederom top, sushi is waanzinnig lekker🏆

Maria Schumacher
29 dezembro 2026

Wij hebben genoten! Voor de eerste keer behalve sushi ook dim-sum van jullie gegeten en het is zeker voor herhaling vatbaar. En kroepoek in drie (kerst)kleurtjes vond ik heel grappig en feestelijk. Dankjewel.

Sylvia
27 dezembro 2025

Het is jammer dat de warme hapjes in papieren zakken was! De zakjes werden vochtig door de warme hapjes

Peter
27 dezembro 2025

Peking eend en sushi afgehaald, lekker gegeten en het was ruim voldoende.

E.G
23 dezembro 2025

Heerlijk gegeten. Bezorging ging vlot

Bouman
21 dezembro 2025

Het doosje was te klein voor wat er in zat. De sushi was letterlijk in elkaar gedrukt. Er was rucola er boven op geplaatst, in de saus.erop Bij openen was het echt een enorm zootje, wat niet zo hoort te zijn! Telefonisch overleg gaf aan: als we het ruimer zouden verpakken: " zou het er nog erger uit zien". Wat valt er nog aan toe voegen: erg jammer

Nathalie Kraaijeveld
20 dezembro 2025

De Peking eend en babi pangang/geb.rijst waren echt heerlijk!!! (10jr in Beijing gewoond, weet wel iets van Chinees eten 😄)

Pepijn Simon
15 dezembro 2025

Bij de dumplings gevuld met bouillon waren 3 van de 4 dumplings gescheurd en de bouillons weggelopen. Bij het bakje met de pannekoekvelletjes en de hoisinsaus was een bak hoisinsaus leeg en de inhoud verspreid in de grote bak. Dit is niet wat ik gewend ben.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ronald
7 dezembro 2025
M
4 dezembro 2025
Marieke
29 novembro 2025
Erik
28 novembro 2025
maarten
24 novembro 2025

geheel volgens verwachting

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Inge
24 novembro 2025

Peking duck was koud, meer gepaneerde laag, dan vlees. Geen aanrader

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

M.C. Hoekzema
23 novembro 2025

De bestelling was niet wat ik gewend ben. Ebi furai was slap en de seared salmon roll had geen krokante topping

Ellen
21 novembro 2025

Super vers en uitstekende kwaliteit 😋

Le fevre
18 novembro 2025

Lekker eten, vriendelijk en leuke actie!

Barbara
14 novembro 2025

Het was weer heerlijk!!

Martijn (Grand Cru Champagne)
6 novembro 2025

Waanzinnig lekkkere sushi, sashimi was super vers en alles was geweldig goed op smaak en mooi gepresenteerd. Absoluut de allerbeste in de regio!

Ibo Uyttenhove
4 novembro 2025

Super service en natuurlijk overheerlijke sushi en Asian food

Jasmijn
31 outubro 2025

Meest heerlijke sushi OOIT!

Karin Balm
30 outubro 2025

Super lekker ! Uiteindelijk was het toch teveel. Was aangeraden bij te bestellen. Altijd lastig in te schatten. Enige opmerking wel. Bij t afhalen op afgesproken tijd bleek de bestelling nog niet klaar. Meisje achter de bar zei het duurt nog 10 minuten wilt u wat drinken ? Ik ging er eigenlijk vanuit dat dit ter compensatie was vh wachten. Echter toen mn bestelling er opeens na een paar minuten wel al was en ik geeneens mn drinken fatsoenlijk op kon en wel bijna 4 euro moest betalen voelde dit niet zoals het hoort. Andere opmerking. Misschien de warme gerechten apart vd koude gerechten meegeven. Verder hadden we een gezellige avond !

Marja. Leih
27 outubro 2025

De korting die j aangeven van 10 euro is niet gelukt! Wel jammer🥹

Nina de Groot
27 outubro 2025

De laatste 2 keer dat ik hier besteld heb was kwaliteit van de sushi was niet meer zo goed als het geweest is. De rijst was nog hard en leek niet gaar. Jammer want voorheen was het hier altijd erg goed.

Marjo
25 outubro 2025

Was weer overheerlijk

M v d Linde
24 outubro 2025

Sushi was heerlijk, wasabi was niet pittig

Remon Snijder
23 outubro 2025

Wij vinden het eten heerlijk maar dit is nu al de tweede keer dat onze bestelling niet overeenkwam met het geleverde. De spicy tuna ontbrak en de crispy ebi werd dubbel geleverd. Ik vind het nooit een probleem want ik begrijp de dynamiek van de dag maar zeg het even. Laat ons weten dat de bestelling anders werd. Voor ons is het geen probleem maar communicatie zorgt ervoor dat mensen het begrijpen. Toen ik zei dat het andere inhoud had zeiden 4 mensen hier dat ik een klacht moest indienen. Dat doe ik niet maar communicatie doet voor mij wel meer begrip tonen.

Steven
20 outubro 2025

Warm, vers, bijzonder smakelijk en op tijd!

Velu
20 outubro 2025

Helemaal top! Zoooooo lekker

Suzanne van Ham
20 outubro 2025

Normaal is de kwaliteit echt een feestje! Dit keer was het wel ok, maar niet zoals we gewend zijn. Qua bezorging waren jullie stokjes, sojasaus en gember vergeten, en moesten jullie daarvoor opnieuw komen. Dat gebeurde wel snel.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

T
18 outubro 2025

De bestelling was keurig op tijd. Alleen was er 1 box met sushi helemaal door elkaar geschud. Zag er niet uit. Meteen gebeld, ze hebben eigenlijk direct aangeboden om een nieuwe box te bezorgen. Binnen een half uur heeft de eigenaar/manager zelf de nieuwe box met sushi gebracht. Echt een hele goede service!! De sushi is heerlijk. Nogmaals veel dank! Top

xx
18 outubro 2025
Debby
13 outubro 2025

Erg lekker 👌

Farzaneh Moazzeni
11 outubro 2025

Hallo. Ik ben zeer teleurgesteld dat jullie pekingeend vol zat met gefrituurd deeg. Er zat bijna geen vlees aan! In het restaurant serveren jullie dat niet zo! Een groot verschil. Helaas was dit mijn enige bestelling en heb toch anders moeten eten

Ellen
8 outubro 2025

Pokebowl was echt geweldig! Sushi ook top,! Super aardig personeel, dus echt een aanrader!

Ellen
5 outubro 2025

Het was heerlijk en de bezorger was op tijd en vriendelijk.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Kees Kuijt
5 outubro 2025

Eten was heerlijk zoals gebruikelijk. Bezorger had er echter zoveel mee lopen slingeren dat alles onder de saus zat en de poke bowl helemaal door elkaar was gehusseld.

Saskia Beukman
3 outubro 2025
Ellen
3 outubro 2025

We worden nooit teleurgesteld als we hier onze sushi bestellen. Altijd knettervers en heerlijk!

Tobias
2 outubro 2025

Erg lekker

Frans Corpeleijn
29 setembro 2025

We kregen in plaats van geokte beef gewokte kip!

James van Thiel
29 setembro 2025

Het duurde 1u 45 minuten om de bestelling te ontvangen. Daarnaast was een deel van de warme gerechten lauw en de crispy duck miste smaak

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.