Beoordelingen van Sushi Traiteur Heemstede

Recente recensies

5.0
Fleur
13 november 2022

Het duurde 1,5 uur, terwijl er 50 min was doorgegeven. Ik vind de kwaliteit wat achteruitgaan.

Karin
11 november 2022

Eten was helaas koud. Sushi viel tegen, te weinig smaak, veel zout. Jammer, voorheen veel beter! Jammer ook dat er geen gerechten met vlees meer te bestellen zijn, bv de eend

Kue
31 oktober 2022

Heerlijke sushi. De kwaliteit van de sushi is altijd goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

hoes b
30 oktober 2022

2111hg

Nico Heemskerk
30 oktober 2022

Bestelling was 50 min na de tijd van de mail. Toen we de doos open maakte was het een zooitje, was net of de doos gevallen was of mee geschud, Had niet de kwaliteit die we gewend waren, droog en weinig smaak

Annemiek
27 oktober 2022

Echt super lekkere sushi.

Anoniem
22 oktober 2022
Chr
17 oktober 2022

Prima kwaliteit, goede afwisseling

Maxime
17 oktober 2022

Helaas wij bestellen al heel lang 2 keer per maand sushi dit keer bijna geen Soja saus en de saus van de noodles ook vergeten geen eetstokjes en onze warme gerechten waren koud. Helaas dit ben ik niet gewend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne
13 oktober 2022

Uitstekend. Heerlijke sushi. Snelle bezorging.

Erna
12 oktober 2022

Echt ontzettend lekkere 5-sterren sushi, pokébowl, sashimi en loempia’s, geen vergelijk met de afhaal sushi pointes.

Mark
12 oktober 2022

Op tijd bezorgd. Schrok van de porties. Crisis ook daar toegeslagen? De kip stukjes zijn qua grootte 70% minder geworden. Ik dacht eerst dat er te weinig waren maar het waren toch echt 12stuks. Helaas mini stukjes. De kreeft sushi moest ik bij de helft op speurtocht gaan waar de kreeft zat. Jammer, was de topper sushi in heemstede. Volgende keer een ander proberen.

A
4 oktober 2022

Eten op gewenste tijdstip geleverd maar kwaliteit sushi was minder proefde niet vers

Monique
30 september 2022

Heerlijk

Claartje Doesburgh
28 september 2022
Richard Schneider
24 september 2022

Geen opmerkingen … heerlijk zoals gewoonlijk

Sylvana
17 september 2022

Heerlijke sushi...zeker voor herhaling vatbaar.

Maaike
16 september 2022

Snelle bezorging. Sushi heerlijk andere gerechten ook top en nog lekker warm. Zoals altijd perfect!

Marieke
15 september 2022

Heerlijk gegeten!

Barbara Visser
8 september 2022

Wederom top !!

Richard Schneider
8 september 2022

Lekker snel, top eten ... genoten

Annette
6 september 2022

Heerlijk! Beste sushi van Haarlem/ Heemstede

Patrick
4 september 2022
Duco
31 augustus 2022

Was niet lekker vanwege overmatig gebruik van mayonaise, on-Japans ook.

Monique
26 augustus 2022

Zoals steeds vaker de laatste tijd: lange levertijden en te laat, vanavond bezorging 1uur en 20min na bestelling

Hennie den Hartog
25 augustus 2022

De sushi was heerlijk maar niet echt koud, zelfs een beetje lauw, de bezorging was 35 minuten te laat

Th. Van der Hoek
24 augustus 2022

Erg lekker

Ronald van Arkel
18 augustus 2022

Het eten was besteld voor 18h40. Echter het werd pas geleverd om 19h15

Michiel
18 augustus 2022

Heel goede sushi en de warme gerechten waren nog prima op temperatuur ondanks de levertijd. Dat laatste is enige punt van kritiek, ca. 45 minuten...

Xxx
12 augustus 2022

Eerste keer besteld . Erg lekker! Tot een volgende keer…

Pieter Rotteveel
11 augustus 2022

Bestelling is door bezorger per ongeluk laten vallen en lag alles los en door elkaar. Kan gebeuren. Maar kwaliteit van de nieuwe levering viel tegen.

Annemarie Gmelig
9 augustus 2022
E.Krieger
8 augustus 2022

Prima service,heerlijke Sushi Prima op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bakker
2 augustus 2022
klimbie
28 juli 2022

altijd prima constante kwaliteit

G. Van Oosting
27 juli 2022
Elisabeth
26 juli 2022

Uitstekende sushi, vers, verzorgd en soms verrassend! Prima op tijd, zoals altijd heerlijk gegeten.

Inge
19 juli 2022

Als altijd heerlijk vers!! Snel bezorgd met een leuke feestfontein als verrassing voor de jarige :)

Annette
19 juli 2022

Erg lekker! Zeker voor herhaling vatbaar

Wouter
15 juli 2022

De prijs kwaliteit is zo verschikkelijk goed! Wat een verschil met andere (goedkopere) sushi zaken.

Annemarie
10 juli 2022

Hoi! Sashimi was top gisteren maar de Peking duck was echt super droog.

Yvonne
8 juli 2022

Lekker en snel bezorgd.

Margreet van ‘t Haaff
2 juli 2022

Heerlijke verse exclusieve sushi, snelle bezorging!

Kue
28 juni 2022

Heerlijke Sushi zoals gewoonlijk. Top kwaliteit.

Henk leen
25 juni 2022
Arend Soeteman
20 juni 2022

Het eten werd, zoals altijd, precies op tijd gebracht en was heerlijk.

Peter van den Berg
19 juni 2022

Het kost wat, maar dan heb je ook wat! Heerlijk!

Tol
18 juni 2022

Sushi prima, maar pas geleverd 2 uur na afspraak

Janneke
12 juni 2022

Super verse sushi die super snel bezorgd werd. Aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inge
11 juni 2022

Zoals altijd weer heerlijk. Minpuntje deze keer, de bestelde gember 250cc van € 3,75 werd niet geleverd, en ik kon niemand bereiken om dit aan te geven (voicemail). Normaal altijd perfect, nu voor de bezorging minder sterren.

Ratna
9 juni 2022

Sushi tuna niet lekker; niet smaakvol/vers.

Monique
5 juni 2022
benthe
30 mei 2022
Iman
27 mei 2022
Willemijn
26 mei 2022

Werd 45 min. later bezorgd dan aangegeven; heb na bestellen dus bijna 2 uur moeten wachten. Toppings van de sushi waren slordig en qua smaak niet zo.

Frans Boelhouwer
24 mei 2022

Zalig, heerlijke vulling. Jammer dat er erg weinig sojasaus bijgesloten was.

Stephanie
20 mei 2022
Jacqueline
18 mei 2022

Was prima verzorgd en lekker.

Erik
9 mei 2022

Heerlijk!

Floor
7 mei 2022
Michelle
26 april 2022

Zoals altijd voortreffelijk! Dank voor de goede zorgen.

Patricia
25 april 2022
Leon Peeters
14 april 2022

Red Orchids Box besteld, kwaliteit was super echt een aanrader. Hou deze kwaliteit van de producten vast!!

Rien Mank
14 april 2022

Kwaliteit Sushi: uitstekend dat geldt ook voor de bezorging: precies op tijd. Verbeterpunt: de klantvriendelijkheid van het online bestelsysteem (programmering)

Daan Debie
3 april 2022

We misten de Kappa Maki 6 stuks. Je mag meer verwachten van eten wat meer dan 100 euro kost

Jan
30 maart 2022

Zoals altijd geweldig

Anne
23 maart 2022
SB
22 maart 2022

Heerlijke, superverse sushi. Snel en keurig bezorgd.

Sushi liefhebber
19 maart 2022

Heerlijk en keurig op tijd!

Anoniem
16 maart 2022

Iets eerder laten weten, dat je veeeel later komt

Stephanie
12 maart 2022

Heerlijk eten en snelle levering

Jori Kreule
10 maart 2022

Was top!

Otto
9 maart 2022
meddens
28 februari 2022

bestelling was erg slordig in elkaar gezet, helemaal niet zoals ik van jullie gewend ben. Vervolgens ontbrak er nog iets dat zo laat en op het verkeerde aders werd bezorgd. Hopelijk gaat volgende keer alles wel goed..

J.Dekker
26 februari 2022
Isa Onkenhout
23 februari 2022
Ellen Mulder
23 februari 2022

Genoten van de heerlijke sushi! Bezorging keurig op tijd.

Marjolein
20 februari 2022
Tom
16 februari 2022

Zoals altijd alles perfect

Martijn
14 februari 2022

Goede kwaliteit eten & snelle bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marion van Dam
11 februari 2022

De sushi: De uramaki was héérlijk! De Yaki Tori was écht te donker! Dat breng je niet naar je klanten De Poké bowl zijn wij echt beter gewend! Veel rijst en weinig ingrediënten!

Annick Conijn
7 februari 2022

Veel te laat bezorgd, 45 min. te laat! Jammer, loempia’s koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cotinne
5 februari 2022

1 uur vertraging zonder aankondiging en niet bereikbaar aan telefoon. Jammer dit keer!

Kue
5 februari 2022

We hebben de loempia’s gemist.

Roel b
4 februari 2022

Waanzinnige sushi weer. Helaas ontbrak dit keer de wasabi , maar de kwaliteit vd rest was weer super. Neem de Classic

Rosalie
3 februari 2022

Superlekker, maar de laatste 4/5 keer dat we besteld werd het eten meer dan een uur te laat bezorgd zonder update/excuses.

G Mual
2 februari 2022

Sushi was lekker. Maar, meer dan een uur later dan gepland aangekomen. Dat moet in het vervolg echt gecommuniceerd worden! desnoods had ik een alternatief kunnen organiseren. om 8 uur eten met het gezin op een doordeweekse dag is onwerkbaar. al had ik de kans gehad om zelf af te halen! Dit was echt niet goed! Ik had aangevinkt dat ik de extra's als stokjes, zakjes sojasaus, gember, niet wilde hebben. Goed dat dat nu kan! maar deze zijn toch meegeleverd. Jammer! Zou ook goed zijn om die plastic groene nepgarnering weg te laten. mvrgr. G Mual

Meie
31 januari 2022

Het was top! Tot de volgende keer :)

M
30 januari 2022

Zeer goed, elke keer weer. Vers, en bijzondere combinaties. Top tent

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Soeteman
30 januari 2022
Dirk ‘t Hooft
30 januari 2022

Sushi waren minder zorgvuldig bereid als we gewend zijn.

C. Steenman
30 januari 2022

Het was delicious! Rijst was perfect. Maar had gebeld dat we geen stokjes of soy saus nodig had. Toch gekregen. Aan het app kon je dit weigeren maar ik kreeg het niet te werken. Het is verspilling wat niet nodig is.

Marco
29 januari 2022

Erg losjes gerold, sushi viel uit elkaar. Wel lekkere vis

Piet Hein
29 januari 2022
Anne
28 januari 2022

Beste sushi’s van de omgeving

erik
25 januari 2022
Anoniem
24 januari 2022
Hj
23 januari 2022

Heerlijke sushi verser dan vers. En perfecte bezorging. Hele beleefde aardige en snelle bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annette
22 januari 2022

We vinden de sushi 5 sterren. Maar de rendang waren we niet tevreden over. De stukjes vlees waren te groot en het was ook niet zo erg lekker gekruid als de rendang die wij kennen van een ander restaurant. Ook viel de kip met groente tegen. Volgende keer houden we het bij de sushi.

Yvonne Greuter
21 januari 2022

Het was weer erg lekker. Bestelling kwam op de aangekondigde tijd.

Laura
20 januari 2022

Erg lekker gegeten. Zeer de moeite waard. Alleen kregen we zalm sashimi in plaats van hotategai sashimi. Dat was jammer.

De Bruijn
19 januari 2022

Smakelijke gerechten en de Scroppino was zalig

Geertje
17 januari 2022
dick korsten
17 januari 2022

Wederom uitstekend; vers en gewoon heel smaakvol!

Barbara Visser
17 januari 2022

Was weer top thx

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dee
17 januari 2022
Arend Soeteman
16 januari 2022

Precies op ,tijd bezorgd. Heerlijke sushi

Hans
15 januari 2022

In 1 woord TOP!

John Doe
15 januari 2022

40 minuten later dan afgesproken, was in dit geval erg vervelend. En het feit dat ik nergens de bestellingsstatus kon checken maakte het vervelender.

Borstm
14 januari 2022
Robert
14 januari 2022
Joyce Farro
12 januari 2022

Heerlijke Poké Bowls!!

Annemarie Van lochem
11 januari 2022

Warm en koud in 1 tasje vind ik een slecht idee?

Judith
7 januari 2022

Vis goed vers en smakelijk, helaas wel erg veel toevoegingen, waardoor het vernederlandst lijkt, minder verfijnd. De Maki was erg grof en de Nigiri plomp. De wasabi was erg droog, en de hoeveelheid zeewiersalade was zeer minimaal, ingelegde gember voldoende, maar ik had ook een extra bakje besteld. Al met al waren we nogal teleurgesteld over de kwaliteit.

Frances
6 januari 2022

Wat was het weer heerlijk! Het zag er prachtig uit en rijk gevuld. Bedankt 🙏🏼

C Kruitbosch
5 januari 2022

Bezorging was prima op tijd en erg vriendelijk. Als iemand dan “ geniet ervan” zegt word ik ook blij. De sushi was heerlijk, top ! Als tip: ik weet wat ik heb besteld maar heb altijd moeite om de verschillende sushi te herkennen. Kan er niet een klein vlaggetje bij wat wat is ? Het zou ons helpen.

Fons
4 januari 2022

Heerlijke sushi!

Maaike
30 december 2021

Zoals altijd perfect!

Anoniem
30 december 2021

Binnen 30 min hadden we onze bestelling, super snel! Het was heerlijk en vers. Aanrader!

Serge
29 december 2021

De sushi was weer erg lekker. Bezorging was netjes en op tijd.

Huub
28 december 2021

Met liefde rijden we naar Heemstede om daar de beste sushi te halen! 🙏

Peter van den Berg
27 december 2021

Geweldige Sushi! Vind alleen die zakjes sojasaus lastig.

Simone Strookman
27 december 2021

Fantastische kerstmaaltijdbox met gevarieerde verse producten en ruim voldoende. Jammer dat de bezorging bijna een uur te laat was. Als we dat hadden geweten (even een telefoontje is voldoende) hadden we zelf alvast een hapje genomen.

Roy Jutte
26 december 2021

Heerlijke gerechten!! Restaurant kwaliteit thuis.

Engel stobbelaar
26 december 2021
Jan Borst
26 december 2021

De weg vinden ging moeilijk!( even vragen)

van der Vuurst
26 december 2021

Wij hebben eerste kerstdag van een meer dan heerlijke en overdadige kerstbox mogen genieten. Een zeer rijk diner. Hoop variatie en alles even vers en top kwaliteit.

Marjolein
25 december 2021

Altijd heel goed eten!

M van der kooi
25 december 2021

Fantastisch!

Hendrik-Jan
25 december 2021

Lekker eten…was wel wat laat en niet echt goed warm…kan beter

M van der kooi
25 december 2021

Heerlijk!

Peter
25 december 2021

Een fantastisch, overvloedig koningsmaal !

Winni
25 december 2021

Wat een top kwaliteit!! Vers vers vers! Dank u

Sebastian
25 december 2021

Eerder dan aangegeven bezorgd (20min) wat prima was. Heerlijke sushi, vooral de tonijn en garnaal waren heel smaakvol.

Jet
25 december 2021

Het was weer heeeerlijk!

Evaal
25 december 2021

Het was lekker, maar niet helemaal wat we verwachtten voor dat geld

Boeree
25 december 2021

Tijdige levering en de gerechten waren van voortreffelijke kwaliteit

Maaike
25 december 2021

Zoals altijd perfect. Eten was heerlijk bezorging perfect en op tijd, zelf tijdens kerstavond.

DS
24 december 2021

Heerlijke sushi, aanrader

Theo Vuur
24 december 2021

Verser dan vers en weer uit de kunst👌🏻 Elke keer als ik kom halen moet ik wachten omdat het nog niet klaar is…….. zo vers, daar hou ik van

Frits Algie
24 december 2021
Geertje Hollenberg
24 december 2021

ik bestelde de shared streetbox die je eigenlijk een dag van tevoren moet bestellen. Dat wist ik niet maar ik werd netjes gebeld om te checken of het voor vandaag was en ze gingen er toch meteen mee aan de slag. 40 minuten na mijn bestelling stond de bezorger voor de deur, ik vond dat heel snel voor toch een bewerkelijke bestelling. Het eten was heerlijk, alles perfect warm en vers bereid. We zullen zeker weer bestellen!

Peter
23 december 2021

Door omstandigheden 2 dagen achter elkaar sushi schotel besteld en gegeten. Heerlijk, super vers en zeer gevarieerde samenstelling en helemaal geen straf! Zeer vriendelijke bediening en perfect op tijd

Peter
21 december 2021

Dit is de beste sushi van Heemstede en omstreken!

R. Smeets
21 december 2021

Ietsje verlaat maar was weer heerlijk!

Rein Binnekade
20 december 2021

De peking eend was veel te ver doorgebroken en daardoor smakeloos. De nigiri en sashimi waren goed. De diverse rolls waren niet van smaak te onderscheiden. Deze maaltijd was de eerste van diverse eerdere die matig was. We hopen dat de volgende keer het weer als vanouds is. Met vriendelijke groet, Rein Binnekade

Maaike
19 december 2021

Zoals altijd perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique Huygen
19 december 2021
Dick korsten
16 december 2021

Bijzonder smaakvol en vers!

Jo
16 december 2021

Heerlijke, smaakvolle en goed geproportioneerde sushi's. We hebben er enorm van genoten!

Daan
15 december 2021

Vers s avonds afgehaald voor de lunch de volgende dag ( kantoor) heerlijk assortiment ! Prima uitleg bij het ophalen - hoe te koelen of niet :) Zeker terug - aanrader !

Robert
13 december 2021
Reinier Siepman
12 december 2021

Overheerlijk en super vers!!

JPL Borst
12 december 2021

Super lekker!

Heemskerk
11 december 2021

Vriendelijke bezorger, die er zin in heeft, wees zuinig op die man!

Robert
6 december 2021
Wiep
6 december 2021

Altijd heerlijk!!

Paul
5 december 2021

De maaltijden waren er heel snel maar leken diepvriesmaaltijden. De Babi Pangang was zurig. We verwachtten echt betere kwaliteit (zoals voorheen). Dit is niet goed voor jullie imago!

Steinke
4 december 2021

Heerlijk vers en echt warm.

Rutger jansen
4 december 2021

Waanzinnig lekkere sushi

Francisca
2 december 2021

Heerlijke sushi!

Jose Metgod
1 december 2021

Er zat maar een pipetje saus bij voor twee personen. De garnalen kroketjes waren slap. Niet goed gebakken. Ook niet de korting op woensdag die er wel altijd is op de binnenweg.

Belters
30 november 2021
Ingrid
30 november 2021

Super lekker , goed verpakt en heerlijk van smaak

Julia
28 november 2021
Linde van Gerner
27 november 2021

Helaas was het deze keer koud 😏.

Pieter Bijlsma
24 november 2021

45 minuten latere bezorging dan indicatietijd. sommige rolls met nogal veel knoflooksaus, persoonlijk vind ik dat niet erg passend.

Pauline van Zanten
23 november 2021

Was heerlijk en ook nog warm !!

Myra van der Lans
22 november 2021

Ik heb helemaal geen krab geproefd. Ook weinig waygu geproefd. Mijn man en ik vonden de sushi erg veel komkommer met rijst.

Vincent
20 november 2021

De tijd van de bestelling was aan de lange kant edoch kwaliteit maakte dat goed. Bezorging was ronduit knullig met een 15? Jarige die de bel niet eens kan vinden op een bellen tableau, En dan naar beneden moet om die aan te wijzen 🤦🏼‍♂️

R. Gravemaker
20 november 2021

Uitstekende sushi. Bezorging kwam ruim half uur te laat, jammer!

Pieter
20 november 2021

Hebben hier vaker besteld en het was altijd prima tot goed. De sashimi was dit keer echter helaas echt niet goed meer en hebben we weg moeten gooien. De rest was weer prima.

Kue
14 november 2021
Joost Langemeijer
14 november 2021

Ruim 50 min langer gewacht dan de opgegeven tijd, had nog wel 2 uur van te voren besteld.. zonder reden ook

Deenik
10 november 2021
Groenendijk
7 november 2021
OVE
4 november 2021

Eten was erg lekker. Jammer dat ze 5 minuten na het geplande bezorgmoment belden dat het een half uur later gaat worden. We hadden de bestelling immers in de middag al gedaan. Eerder bellen was even attenter geweest.

Nienke van Oeveren
2 november 2021

bezorger was 40 min te laat en dit gebeurd echt bijna altijd

Nadine
1 november 2021

Duurde ruim 30 min lager dan in de mail maar was het wachten wel waard

Job van Hooff
1 november 2021

Ik vind de kwaliteit wat teruggelopen de afgelopen tijd. Sushi was niet goed gerold en zag er daardoor minder goed uit dan eerder.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ellis Stolp
31 oktober 2021

Genoten van de sushi. Was prima.

Demi
31 oktober 2021

Het eten was heerlijk en personeel super aardig. Ik heb daar ter plekke besteld, een wijntje gedronken en het meisje achter de counter gaf meteen een welkom gevoel. Ik was nu gaan afhalen maar ga er zeker ook een eten binnenkort.

Kirsten van Excel
29 oktober 2021

Het was heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

Vincent
26 oktober 2021

De sushi was goed maar de bezorgtijd schatting was weer behoorlijk optimistisch, bijna anderhalf uur moeten wachten en dat op een dinsdag.

Mark Olij
23 oktober 2021

We hebben gisteren sushi, mie en garnalen kroketjes besteld. De Sushi smaakte prima, maar de mie was niet bijzonder, een beetje smakeloos en zelfs wat taai. Jammer, volgende keer beter.

Michiel
23 oktober 2021

Heerlijke verse sushi Duck pancakes the best 😊

Eva
19 oktober 2021

De slibtongen vielen een beetje tegen, weinig smaak (waarschijnlijk niet vers genoeg) en iets te lang gebakken. Maar de rest was heerlijk en lekkere frites en salade erbij.

Francisca
18 oktober 2021

Zeer vriendelijk ontvangen bij het ophalen van de sushibox en wederom genoten van de heerlijke sushi!

Silvia Paans
16 oktober 2021
Bea
16 oktober 2021
Ms. Z
15 oktober 2021

Uitstekende kwaliteit, vers, heerlijk, hoogwaardige ingrediënten. En precies op tijd! Keurige aflevering! Ga nooit meer bij een franchise sushi bestellen!

Elisabeth
13 oktober 2021

De sushi was fantastisch! Supervers en heel erg lekker. De schalen zagen er prachtig en verzorgd uit. Er was voldoende sojasaus, wasabi, wakamesalade en gember bijgevoegd. Ook de bezorging was top. Er werd keurig gebeld dat het een kwartiertje later zou worden en stipt 15 minuten daarna stond de bezorger voor de deur. Ik ga hier zeker vaker bestellen. Aanrader!

Rothert
9 oktober 2021

Warme gerechten waren koud

Rana
7 oktober 2021

Lekker maar laat

Abe
6 oktober 2021

Deksel van poke bowl was er af en de sushi was flink door elkaar geschud zodat de deksel vol zat. Zonde. 17.05 besteld, mail met verwachte bezorg tijdstip 18.00, bezorgt 18.32

Theo Vuur
4 oktober 2021

Sushi smaakte weer fantastisch…. Dat kan ook niet anders want toen wij de sushi gingen ophalen was de kok nog bezig met het bereiden ervan. Hier proef je echt het verschil 👌🏻

Peter
28 september 2021

Ontzettend lekkere, goede sushi, altijd weer. De beste in de omgeving!

Tess
25 september 2021
Helena
25 september 2021

De beste sushi in de omgeving, vers , goede verhoudingen .. echt top!

Michiel van der Eijk
22 september 2021

Bezorging duurde 25 minuten langer dan aangegeven (en de originele bezorging duurde al 50 minuten. Eten was wel heerlijk!

Walter van Leeuwen
22 september 2021

Wij hebben voor een mooie prijs heerlijk van de vismaaltijd genoten.

Patricia
22 september 2021

Heerlijke verse sushi, en sashimi, goede prijs kwaliteit verhouding, echt een aanrader!!

MO
16 september 2021

De sushi was lekker, de mini loempia’s koud. De bezorging kwam een hald uur later dan aangekondigd, de mail over de vertraging kwam pas daarna.

Karin
12 september 2021

Heerlijk eten en perfect op tijd gebracht.

Ria
11 september 2021

Het was weer heerlijk!

Ligtenstein
8 september 2021
Paul Kromhout
7 september 2021
Walstra
5 september 2021

Alles zat onder het vocht van de yakitori!! We zijn veel beter gewent. Deze keer (eerste keer) teleurstellend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janne
5 september 2021

Super lekker en exact op tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ties
31 augustus 2021
Michael Breek
28 augustus 2021

Supereten en spot on op tijd geleverd

nicolette straver
28 augustus 2021

verwarrend qua bezorgmoment: gekozen timeslot wordt eerst bevestigd, daarna een mail dat het maar liefst een uur later komt en vervolgens komt het toch op tijd (top!).

Yvonne Greuter
27 augustus 2021

Heerlijk eten. Jammer dat het vanaf de bestelling 2 1/2 uur duurde voor het eten werd bezorgd.

Mc
16 augustus 2021

We hebben moet alles gekregen.

Anoniem
14 augustus 2021

Bezorging was op tijd en de kwaliteit was goed. Er miste alleen onderdeel, geen probleem kan een keer gebeuren. Ik belde om dit aan te geven, reactie was dat dit niet kon (persoon aan de lijn had de bestelling zelf voor elkaar gemaakt), maar dat er toch een nabezorging zou komen. We moesten dan wel even wachten met eten zodat we bewijs konden leveren. Aangegeven dat we gewoon gingen eten (wel een foto gemaakt). De bezorger die het restant kwam brengen vroeg vriendelijk of hij even een foto mocht maken van ons eten in ons huis, daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Daarna gebeld met het restaurant om aan te geven dat je niet zo omgaat met (vaste) klanten, toen werd snel opgehangen. Jammer, en waarschijnlijk het resultaat van 1 persoon die geen fout wilde toegeven en daarmee een klant verloor.

Marcel Rosendaal
10 augustus 2021

Echt heel lekker, de sashimi uitzonderlijk goed. Duurt even voordat het er is, maar levering was conform prognose. Site en app vragen enig doorzettingsvermogen.

Hugo
8 augustus 2021
J.A.
7 augustus 2021

Niets op aan te merken: heerlijk vers, op tijd bezorgd, goed verpakt. Aanrader!

Erik Leih
6 augustus 2021

Erg lekker en ziet er verzorgd uit. Bezorging op tijd.

Huisman
4 augustus 2021

Heerlijk! Snelle bezorging! Heel veel zakjes sojasaus, mag minder:-)

Ewoud
1 augustus 2021
Anoniem
1 augustus 2021

Súper vers

Amanda Houttuin
31 juli 2021
Mariska
31 juli 2021
Anoniem
30 juli 2021
Isa Onkenhout
30 juli 2021
Hans van der Steen
30 juli 2021

Was weer perfect!

Ed
29 juli 2021

We bestellen hier vaak en de sushi is echt heel goed. King crab rolls, mooi opgemaakte dozen, echte japanse side dishes, dit is altijd een feestje. Maar de laatste keer konden ze voor de 2de keer op rij niet de Takoyaki leveren. Tevens duurde het 1-2 uur voor er bezorgd werd. Daarna werd er moeilijk gedaan over welk bijgerecht we dan als vervanging konden krijgen. Het mocht op een bestelling van 100 euro geen eurotje meer kosten. Kom op jongens, dat vind ik echt geen klanten binding... - En haal die Takoyaki dan weg als je hem keer op keer niet kan leveren.

Martine
27 juli 2021

Heerlijk gegeten van een bestelling die keurig op tijd werd bezorgd. Als verbeter tip mag op een dergelijke grote bestelling meer gember en soja worden bijgeleverd

Evers
24 juli 2021
Karin
23 juli 2021

Heerlijk gegeten! Thuis laten bezorgen in Zandvoort. Eten was prima op temperatuur en goed verpakt. Zeker voor herhaling vatbaar. Misschien chopsticks meegeven?

Anoniem
23 juli 2021

Bestelling kwam 50 minuten later dan bericht. En kwaliteit viel tegen, we zijn beter gewend van dit restaurant

Johan
22 juli 2021

We dachten dat er geen lekkerdere sushi bestond dan van de Red Sun te Blaricum, maar deze staat op gelijke hoogte… En nog bezorgd worden bij je vakantiehuisje, fantastisch! Een echte aanrader!

Nannette
21 juli 2021
Pascal Schmitz
19 juli 2021
60237ZVL
15 juli 2021

Het eten is echt prima. Maar € 2,50 bezorgkosten, en dan ook nog € 0,25 "transactiekosten" voor iDeal, sorry, ik vind het benepen. Het ontneemt me echt een beetje de lol.

Jagt
15 juli 2021

Bestel heel vaak bij jullie. Aangegeven dat we met 4 personen waren. Maar hier is met de stokjes ed geen rekening mee gehouden. Dat was een tegenvaller. Sushi was wel weer heel lekker.

M.C.
15 juli 2021

Het was héérlijk!! En op tijd bezorgd.

Ella van Heusden
15 juli 2021

Optijd en zoals altijd heerlijk!!

Kwaliteit top maar traag
10 juli 2021

Het duurde lang en bestelling was niet compleet.

Barbara
9 juli 2021

Zoals altijd was het weer heerlijk en op tijd!

Hèlen Boon en Jan Martijn Bakker
8 juli 2021

Helaas waren de coquilles op, dus geen coquilles-roll. We waren niet te bereiken voor overleg, dat ligt bij ons, maar toch: deze werd vervangen door een roll met beef (aan de deur werd gezegd paling, vreemd genoeg). Een vis-alternatief was logischer geweest, de beef viel niet in de smaak bij iedereen. De roll is normaliter lager in prijs, dat had niet onbenoemd moeten blijven. De zalm in de pokébowl was niet goed gesneden: veel taaie huid en bindweefsel. Na eerdere goede ervaringen nu dus een grote teleurstelling.

P.Blaas
8 juli 2021

veel te laat, en alle warme bestelling zaten er NIET bij! HOE dan?!? weer 12 euro verbrand aan niets, en een order is al snel 50+ euro! jullie sushi is top. maar service belabbert! altijd iets wat kak is.

Menno
6 juli 2021

Zoals altijd weer erg goede en lekkere sushi. Helaas was dit keer alleen de tonijn lekker / vers.

Jikke
4 juli 2021

Normaal gesproken heel tevreden en super kwaliteit. Nu echter voor de tweede keer niet compleet geleverd. Dit keer misten niet alleen de stokjes en de avocado, maar kregen we geen sausjes en stokjes. Gebeld en netjes alsnog geleverd, maar wederom geen sesamsaus. Jammer, want dat maakt de pokebowl af.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Super
4 juli 2021

Eerste maal. Super snel geleverd en top gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

2105se
4 juli 2021

Bezorgingstijd eenzijdig van 19.20 naar 20.00 verzet. En vervolgens bezorgen om 20.20 terwijl wij de bestelling om 18.00 hebben gedaan. Ook het warme gedeelte van de maaltijd was koud. Zelf had we het menu niet goed gelezen . Wij dachten een mix tussen warm en koud te krijgen, maar het waren 6 half lauwe dumblings. Zonde jullie waren echt altijd een aanrader, maar dit was echt niet goed, zonde .met vriendelijke groet, Een bezorgde fan.

33056MNP
4 juli 2021

Super lekkere sushi, maar ruim 3 kwartier te laat bezorgd..

Uitstekend
1 juli 2021

Hoge kwaliteit, heerlijk

super
1 juli 2021
myriam vogel
30 juni 2021

top eten, super vers! heerlijk en op tijd en netjes bezorgd!

helemaal lekker en vers!
28 juni 2021

nettje bezorging, heerlijke sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sabine
27 juni 2021

Altijd lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

42356GOC
27 juni 2021

super lekker vers en op de tijd geleverd die afgesproken was. Echt een aanrader. Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Margitta
25 juni 2021

Uitstekend

Daphne Janssen
24 juni 2021

Fantastische verse sushi en super op tijd bezorgd! Aanrader

P.Blaas
24 juni 2021

zat alleen helemaal GEEN soja bij! Hadden we gelukkig nog thuis. Sushi als altijd top verder.

Marleen
23 juni 2021

Was uitstekend eten.

Karen
22 juni 2021

Door de enorme drukte duurde het iets langer dan normaal. Dat was keurig vooraf aangegeven. Dat weerhield ons er niet van om te bestellen ;) Het wachten werd beloond. Het was weer heerlijk!

Henk
22 juni 2021

Altijd goed en lekker. Alleen jammer dat de niet-sushi gerechten allemaal uitverkocht zijn. Verwas zo makkelijk om sushi en bijv hamburger bij een te bestellen, nu moet ik 2 bezorgers langs laten komen

10298IUV
21 juni 2021

Exact op tijd bezorgd, maar vooral: heel erg lekker.

Anne-Marijke van der Linde
21 juni 2021

De bezorging was 1,5 te laat. Het was echt slecht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald.Payralbe@live.nl
18 juni 2021

Top weer goed verzorgd

Prima
17 juni 2021
12649CZD
13 juni 2021

Bezorging bijna 2 uur later dan de opgegeven tijd niet acceptabel. Kwaliteit eten goed.

Extreem lekker
9 juni 2021
AHPh
9 juni 2021

Heerlijk gegeten maar helaas was een van de bakjes niet goed afgesloten dus het werd nogal een kliederboel , helaas ook op mijn kleding

Viola
7 juni 2021

Ik vind de sushi altijd heerlijk en bestel dan ook regelmatig, maar afgelopen zaterdag zaten er geen wasabi, gember, sojasaus, stokjes en servetten bij mijn bestelling, en dat vind ik eigenlijk niet kunnen

stijn
7 juni 2021

de sushi was weer heerlijk, maar wel jammer dat het opnieuw zo laat bezorgd werd, bijna een uur na het afgesproken tijdstip.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edwin Groeneveld
6 juni 2021

Normaal gesproken zou ik het eten met 5 sterren beoordelen want daar is werkelijk niets mis mee. Maar wanneer ik na de bestelling een mail krijg dat het eten omstreeks 18:55 wordt bezorgd en het is er een uur later nog niet, dan is het (ondanks dat ik begrip heb dat het door drukte iets later kan worden) logisch dat 5 sterren niet meer gehaald gaan worden. Wanneer ik om 20:00 vervolgens het nummer bel uit de betreffende mail om te vragen of alles goed is doorgekomen en ik krijg als antwoord 'ja, u belt nu het restaurant dus ik weet daar niets van, maar u moet even op google kijken wat het goede nummer is' , terwijl dit toch echt het nummer was uit de mail met daarin de bezorgtijd van 18;55. Dan lijkt het me logisch dat 4 sterren ook nog te hoog gegrepen is. Want nogmaals op het eten is werkelijk waar niets aan te merken (5 sterren) maar van een bezorgrestaurant mag je wel verwachten dat ze de bezorgtijd die ze zelf aangeven ook nakomen en dat het telefoonnummer in deze mail o

Tasty sushi but didn't meet expectations this time
6 juni 2021

We love ordering sushi from your place. But last night you could tell things were rushed. I had to call after the order was over 45 minutes late and then it took another 30 min for it to arrive. And you could tell the sushi was rushed--no wasabi. a few pieces fell apart when you picked them up, lack of nice presentation. As always the sushi was delicious but the lack of service made it a disappointing experience.

JvM
1 juni 2021

Zeer goed. Stipte bezorging en erg lekker

Super!
30 mei 2021

Super! Makkelijk bestellen, op tijd geleverd en het belangrijkste… het was onwijs lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Judith
30 mei 2021

Echt heerlijk eten en snelle bezorging. TOP!

Michel
28 mei 2021

Was erg goed verzorgd, snel gebracht en erg lekker (miste alleen de wasabi maar die hadden we gelukkig nog...)

J.F
27 mei 2021

Altijd lekker! Goed gevuld en vers!

  • </